Veckan ;D <3

Hejj alla ! <3 Ida vare skola till halv tre ! <3 hade bad på slutet , va inte så farligt <3 Hade glosförhör på morgonen tror det gick bra faktist <333 Kunnde int alla men dom jah kunde vah ja säker på <333 XD Bästa dan , vart väm med Celine förklara för henne jag är så glad celine du förstår int hur gla ja äär !!! Jah älskar dejj , det här får int hända igen för jah kunde int sova och typ inte tänka i skola , joh bara på dejj så jävla jobbigt .. Så va typ mä Celine i skolan. Tappade mina nyklar men vaktmästare fick upp dom från typ värdens störrsta springa XD <333 Efter skolan vah jag med Olvia , vi hade trevligt tog kort vah på stan men det var så najjs ! <333 har alltid kul mäh dejj ! <33 Du är så bääst älskliing har alltid bääst mää dejj <333 Få se vad som händer imon ! <333 På fredag ska jah va med Niko , lucas och jesse ! <333 Så kuuul , jah saknar er jessica o niko du betyyder så mkt ! <333 Helgen vet jag int riktigt va som händer ! <33 Snart jullov ! :) <33 Slippa fittskolan där man alltid har prblem haaha ! <333 Killarna stog och tog kort på mejj och celine när vi snacka.. Fyfan va omgona ungar hatar doom ! <333 Ah men ska typ ducha nu :) <333 Kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

najjs då

2009-12-24 @ 11:51:49
Postat av: Celine

Älskar deeej <3

2009-12-29 @ 12:18:25
URL: http://cillensmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0