Blir inga bilder från idre , lessen ''/



hejhej ((:
sa ju att ja skulle lägga ut bilder från idre .
Men den här datn är så seg så det tar jättelång tid .
Men ja bjuder på en liten bbild .. från idre på en fest .

Idag som sagt har ja varit med familjen .
Det har varit trevligt .
Vädret vände ... det va int så mycket sol idag .
Men men får int klaga ;p
imorrn äre skola men int en vánlig skoladag
Som sagt äre temavecka den här veckan ..
det känns skönt ((:

mitt inägg imorse med dagens outfit blev lite konstig ..
Jag skulle lagt ut en bbild .. men den bar försvann och ja har int så mycet koll på blogg
så ja visste int hur man ändra ..
men nästa gång blire bild ja lovar ;*

Veckan har ja int planerat .
Men tisadg trorja jag ska va med olivia ;*
onsdag kkanske det blir My .
Fredag kkanske aalva , albin och simon .
Men inget är säkert ;pp

Jag har sagt att det skulle komma bilder men som sagt datan är sjukt seg ,, sry (a)


Pussssss ;*
// 

aminajakupovic  (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0