JAG ÄLSKAR DEJJ VIKOTIRA KUMMELSTAM <3



ÄLSLKING .
Förlåt för allting ! <3
Du betyder allting !
asså ja mår så dåligt när vi Bråkar ! <3
Får aldrig hända iigen !
ja älskar dejj så sjukt mycke !
har alltid så jäävla kkul med dejj ..
Allt är så underbart när ja ör med dejj ! <3
Alla lektioner du gör dom så himla roliga !
vi har garvat varenda lektion ..
Allting vi har gjort !
Kmr du ihåg när du sov här .. vi hade så sjukt roliigt ! <3
Alltid så kkul me dej ! <3
ja berättar allt för dejj .
Tackk för att du alltid orkar lyssna <3
Tacckk för att du finns ! <3
Du är som en syster för mejj ! <3


jag älskar dejj över hela mitt hjärta gumman !
kan int beskriva .
Vad som än händer hand i hand ? <3

JAG ÄLSKAR DEJJ VIKOTIRA KUMMELSTAM <3



Kommentarer
Postat av: viktoria kummelstam

Awww, gmn , JAG ÄLSKAR DIG!!!!

Du betyder ffan allt , hand i hand livet ut <3

2010-04-28 @ 16:41:39
URL: http://viktoriacherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0