2010

nu när 2010 nästan är slut , ska jag kortfatta 2010 ;D
det har varit ett både bra och dåligt år .


såhär såg jag ut för exakt ett år sen .

jag och viktoria blev bra vänner , och sov första gången .
5 januari .

jag var blond & hade lugg

jag lekte fjortis hela tiden & tyckte det va sååå fint

jag bråkade med celine :(

jag blev bra vän med ebba

belv bästavän med viktoria

va & åkte skidor med kusin och familj

jag & viktoria va kära i justin bieber

jag , elin & alva va skitbra kompisar

jag fick edin dzekos autograf , va & kollade på sverige-bosnien

jag och alva blev ännu bättre  vänner

firade valborg med alva , simon & albin (;

jag & elin blev jättebra vänner

celine och jag blev vänner igen

det belv skolavsluting



sommmaren spenderades med alvatvilling

vi åkte till grönalund

jag åkte till bosnien

jag kom hem från bosnien (;

innan skolfotot

första dagen i skolan efter sommarlovet

jag och julia blev bättre vänner

träffade olivia efter bosnien ;D

va inte lika mke med alva , men vi va ganska ofta ;D

va på gustavsvik med line & julia

marknaden va jag med line , celine , julia ,viktoria ,  filip , pilö , lucas , eken & en massa andra ;D

jag & viktoria belv ännu bättre bästavänner , xd


klassdag i skolan

det blev höstlov
 
började bråka med viktoria och celine ,
bilden är kvällen då jag bråka med dom .

jag blev vän med dom

line fyllde år & hade könsdisfest

blev skitbra vän med celine

jag och line blev mke bättre vänner

jag och line va på gustavsvik

jag och matilda blev bättre vänner

vi fyra blev bästavänner & ebba

jag och celine slängde oss i snön

och såhär ser jag ut nu .

såhär såg jag ut för exakt ett år sen .

 

till till er alla som har hjälp mej ur allt i livet ,
jag älskar er så himla mycket , och det är inte någor jag bara säger utan jag gör det verkligen .
har haft både bra & dåliga tider med alla dom här underbara vännerna jag har nu .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0