8 glas vatten ;OOO

hejhej ,
min lillebror är sjuk , usssh
krya på dej :)
idag i skolan så sa viktoria, att man får fint hår osv när man dricker åtta glas vatten om dagen , klart man ska testa , men vi tog inte åtta glas vatten på en dag utan typ på en minut , nej så snabbt gick det inte men .. men vi drack upp åtta glas var , gissa om man hade ont i magen efteråt ;OO
asso gud , jag mådde såå illa & darrade typ xd
sen när man går & kissar ta det alldrig sluut , jag har gått på toa så himla många gånger , xd
lite små kul faksits , och vi vet att vi är normala :D
sen efter skolan gick jag & viktoria , och vi hade värsta kriget , hehe :D
bilder kommer (:

 fast ne ;D
 en gammal bild -.-


Kommentarer
Postat av: JAG

Du skulle ha drukit 10 glas:( Det skulle man se:) hihi

2010-12-04 @ 18:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0