dag 1 .

dag 1. en bild tagen nyligen på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

inte bra bild men tog den nyss , xd
okej , jag skrev ju nästan nyss om mig själv , för några dagar sen men okej ;D
1. jag heter amina jakupovic & jag har faktist inget mellannamn.
2.jag kommer från bosnien .
3. jag är jävligt trögafattad.
4. min bästavän heter viktoria ;)
5. Jag hatar när folk biter på naglarna men endå gör jag det själv xd
6. jag tkr fotboll & dans är det roligaste som finns , xd
7. jag är värdens datanörd.
8. Jag pluggar hela tiden fast jag inte orkar , jag vet jag är dukig ;D
9. Jag hatar att diska .
10.jag gillar inte djur ;s
11. jag hatar falska människor.
12. jag har två syskon ;p
13. jag saknar min barndomsvän edina
14. jag är cool för min mammas moster är sångerska i bosnien ;D
15. jag hatar att sita på toa ;p

åkej intressant fakta kan jag inte säga att det va , men aaja ;p


Kommentarer
Postat av: smilla

sv: allt bra annars då?:)

2010-12-09 @ 08:06:21
URL: http://smillz.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

Hej!

Vill du bli länkad på min blogg? Det är enkelt :)

Ställ en fråga till mig i mitt nytillagda "Bloggsvar" och lämna sedan en kommentar till inlägget ""länkningar" så jag ser din bloggadress, sen hamnar länken till just din blogg som länk i inlägget :)

KRAM

2010-12-09 @ 10:47:14
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0