lev varje dom som om det var din sista .

hej , jag typ fryser ihjäl ;o
det är skitkallt & jag håller på att somna .
Kanske börjar bli sjuk :/
Me  nej det får jag inte, jag ska ju på bröllopp i helgen .
Min outfit till bröllopet kommer ;D
Jag ska gå dit oavsett om jag frisk eller sjuk -.-
nu ska jag ta ett varmt bad iallafall :D

jag hittade den här bloggen www.kingofstockholm.blogg.se
då hade han lagt ut nakenbilder på kissie , dra in & kolla om ni vill se haha nej men seriöst
& han hade fått några komentarer där det stod typ , fan vad tönt du är det är ju synd om henne och sådär .
här är min åsikt ;
moget att lägga upp det lixom  , men endå hon får skylla sig själv .
för det va hon som la upp dom på nätet ju ;o
så jag tkr inte att det är synd om henne .
& vad tkr ni ?

 
mitt öga om ni undra ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0