lite julklappar .

nu ska ni få lite bilder på vad jag har fått .
det är inte allt , men lite av det .
dom här två fick jag av min mamma och pappa .
dom är verkligen jättebra , 
en av dom har man innan man plattar håret så det inte slits ut .
och det andra har man efter plattningen så att det håller det platta och att man får glans :D 
jag äääälskar (:

allt det här fick jag av min allrabästavän viktoria .
jag blev såå glad .
puder
vit eyeliner
svart eyeliner.
och hårinpackning .
jag har testat allt förutom hårinpackningen och allt är skitbra :D
imorgon eller någon dag får ni på allt jag har fått :D
jag ska ju få ''nyårsklapp'' också 8D
busigt



Kommentarer
Postat av: viktoria

känns som du glömde bort jeanstightsen? ;d

2010-12-26 @ 09:52:48
URL: http://www.viktorias.devote.se
Postat av: tereze .

Oj! , vilka fina julklappar du fick :)

2010-12-26 @ 12:10:33
URL: http://terezeabazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0