lite om mig ;D

okej nu ska jag berätta lite om mig själv ;)
jag heter då amina jakupovic
jag är född i sverige men mina föreldrar kommer från bosnien
snacka både bosniska & svenska (:
jag är en jävligt stolt bosnier , fast jag blir tjurig när folk säger att bosnien är fult & sådär  ,
så är jag stolt över att vara bosnier :D
jag är muslim också , alla frågar vrf är äter gris & en massa ,
men jag är inte så religös ;s
jag har två underbara föreldrar som jag bråkar med ibland , men dom är bäst endå
och sen har jag ju mina två syskon :)
en sak som jag måste erkänna är att jag aldrig har batteri på mobilen
det klagar alla på, men jag kan faktist inte göra nåt åt det ;p
jag har aldrig smakat sushi , men endå säger jag att det är äckligt
vet inte vrf ;s
jag älskar alla mina vänner , och är så glad att jag har dom :D
jag gillar inte djur , asso jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna skada dom men jag bara tkr inte om dom ;s
jag har en ganska stor släkt & många kusiner & det gillarjag (yy'
jag gillar chips & choklad för mkt ;o
det är inte bra , jag hatar min mage men endå plågar jag den med en massa sötsaker ;o
jag hatar att få onödiga frågor , asso som man kan tolka taskigt
och det gör jag ganska ofta
som mina kompisar vet är jag jätte lättlurad
jag hatar det , men jag kan faktist inte göra nåt åt det ;s
asso man kan söga vad som helllst till mig & jag går på det
tex ; kolla en flygandesegelbåt
och ja jag kollade och trodde verkligen det va en flygandesgelebåt 
 
nu vet ni liiite om mej iaf ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0