min saknade bästavän .

ni behöver inte läsa.
det är skrivet till jessica .




jessica ,
kan man inte bara spola tillbaka tiden då vi gick på långberget  , allting va så himla bra .
jag kommer ihåg när vi blev kompisar , jag bråkade med någon så skrek jag till henne att jag skulle bli bästavän med dig istället .
vi gick i förskolan och jag kommer ihåg det som om det va igår .
vi blev bästvänner , och ingen ingen kunde komma emmellan oss .
det har gått lite upp och ner , vi har bråkat så många gånger  , dom gångerna har varit dom värsta i mitt liv .
men vi blev alltid vänner efter en dag, vi va som ett ,  vart du en var va jag också .
skolavslutingen i femman , jag kunde knappt andas hur mke jag grät .
jag tänkte bara , tänk om vi slutar vara vänner , tänk att inte ha någon att krama på morgonen.
jag ville inte släppa dig den gången , de känndes som jag skulle säga hejdå föralltid.
vi va lite på det lovet och sådär .
sen förendrades allting , vi som hade lovat att vi skulle vara hela tiden att inte läman varann .
vi båda svek varandra , svek det löftet . så många gånger vi har bråkat va nog det här det värsta .
när jag precis hade börjat 6:an va jag så ledsen det fanns ingen som kom fram till mig i skolan , ingen som sa att jag va fin .
en del av mig saknades och det gör det fortfarande, jag tänker på dig hela tiden .
du var min första bästavän som jag aldrig aldrig kommer att glömma .
jag tänker på dig hela tiden jessica .
jag sitter och gråter och skriver det här , jag kanske inte alltid skriver till dig att jag saknar dig , men det gör jag verkligen , jag saknar dej så att det gör ont i hela kroppen .
alla våra minnen jessica , det kan inte slå asså verkligen ingen .
vi har skrämmt upp varandra hela tiden , och efter har vi barar suttit och garvat .
kommerdu ihåg när vi sov i tält första gången , alla filmer vi har spelat in , haha '' amina guiden''  :D
åh jag vill bara spola tillbaka tiden och stanna där , allting var så bra när jag va med dig .
alltid när någon sa nåt till mig så sa du alltid emot , du fanns vid min sida hela tiden.
vi kanske inte är lika mke längre, men jag älskar dig fortfarande . det gör jag verkligen.
dom där 6 åren jag spenderade med dig var helt underbara .
jag vill bara ändra på allting , att vi börjar vara igen .
att allt blir som förut , att allting blir normalt igen .
och förlåt för alla gånger jag har sårat dig.
du är det bästa som finns, även fast jag kanske inte får träffa dig hela tiden , så finns du inom mej hela tiden 
tack för alla gånger du har stöttat mig , vi ska ändra på det här .
det ska bli som förut ? ellerhur ?
jessicakumlin-jag älskar dig .











Kommentarer
Postat av: evelina bingmark

jag var den där du bråkade med, hahaha xd

2010-12-23 @ 20:44:04
Postat av: edina

hehe tack sötnos <3

2010-12-24 @ 01:19:02
URL: http://edinaderviseviic.blogg.se/
Postat av: jessica

amina det ska bli som förut! vi ska aldrig svika varandra mer <3 jag lovar amina, du är det bästa som hänt mig ! du finns alltid i mitt hjärta<3 saknar dig sjukt mycket amina, saknar allting vi hade! <3 jag älskar dig amina<33 fått ny mobil nu :(( filmerna försvann utan att jag visste det ! när jag tog ut simkortet försvann de!! <33 men de finns alltid i mitt hjärta amina, likaså som du gör<3

2010-12-25 @ 10:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0