hiss och diss




jag vill börja hissa den nya fantan .

den heter 'orange mango ' .
den är så himla god , själv tycker jag inte så mcyket om fanta , men den här är verkligen så god .




sommarn.
åh det är nog det skönaste som finns .
jag älskar sommaren , det är så skönt .
och så blir man brun och kan annvända fina linnen , klänningar , shorts mm .
sommaren hissar jag verkligen !



att blogga .
några tycker det är tråkigt och blogga , och det kan jag också tycka ibland .
men inte längre , nu har jag verkligen kommit igång , och det är faktist jättekul .



bikbok tröjor .
jag tycker dom är jättesnygga och jättesköna (:
finns i en massa olika färger ,
absolut hiss från mig :D

 
systemkameror.
jag har ingen systemkamera men min kära bästavän olivia har det och celine ;D
systemkameror är så himla bra , asso gud vad jag älskar dom .
verkligen en hiss ,
det finns nästan ingenting dåligt med dom :)

 


kjolar.
okej  , några kjolar kan verkligen va jättefina , speciellt på somrarna .
men då ska det va fina kjolar .
den här kjolen ovanför är en verkligen en diss för min del .
den skulle jag inte kunna annvända den .



kallt.
det här vädret som är nu är hemskt , inte rikigt 33 minus .
men typ 25 minus ;o
det finns ingenting bra med det ,
det gör ju förfan jätteont i halsen när man andas ,
nej ussh det ska inte vara kallt tkr jag ;o



utsvängda jeans .
jag tycker verkligen inte det är fint , asså det finns säkert någon som passar jättebra i det .
men inte jag  , mina ben ser bara större ut och det gillar jag inte .

 


Kommentarer
Postat av: viktoria

sluta ta min kjol ifrån mig :(

2010-12-23 @ 21:25:19
URL: http://www.viktorias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0