viktoria kummelstam.

viktoria ,
asso gumman , du är bäst . Fyfan jag trodde aldrig jag skulle stå här & med dig.
du är så jävla bra på alla sett , det va vi från första början , visst det har gått upp & ner
men vi har aldrig bråkat mer än en dag , varje gång du mår dåligt så mår jag också dåligt , jag vet inte vad jag ska ta mej till ,
vafan gör jag för att förtjäna dej ? du är helt jävla underbar
du har alltid funnits för mig , i alla lägen , vad jag än har behövt har du ställt upp. Jag vet alltid vart jag har dej
du lyssnar alltid på mitt skitsnack , tack asso ärligt  , & allt ditt stöd , gud hur fan ska jag tacka dej
jag önskar jag va lika bra tillbaka , men jag kan verkligen inte . Ingen kan vara lika bra som dej ,
kommer du ihåg första gången vi sov , jag var så jävla glad , vi garavade inte lika mkt som nu men vi garavde xd
sen när vi va på bio , när vi drog ner en timme innan bara för jag hade kollar fel på klockan & när vi sov i tält , alla gånger vi har skrattat ihop
vi har fan sämst humor , men det är vi . Vi är oss själva , vi är så jävla olika men endå lika :D
alla våra jävla namn vi har döpt alla & varandra . Varje sekund är ett minne med dig , så många gånger vi skämmt ut oss
men när jag är med dej bryr jag mej inte om jag skämmer ut mej eller inte , vi har så jävla kul tillsammans ,jag bara börjar inse mer & mer för varje dag vad jag egentligen har
jag har nog inte fattat det än , att jag har en som dig , att jag har jusst dej , du är helt jävla speciell & ingen asso ingen är som du .
Jag kan inte alltid visar att kag älskar dej , men du ska veta att det gör jag verkligen .
viktoria , jag blir så fucking glad när jag är med dig , allt med dej är kul bara jag får vara med dej.
jag gör misstag ibland & kanske sårar dej , men du har fan aldrig sårat mej, & jag blir så glad att veta att när jag kommer till skolan kommer alltid någon fram till mej
oavsett om vi har bråkat eller inte krm du fram till mej , & säger amina kan vi snacka & så blir vi kompisar
det är så det funkar ellerhur ? ingen kan ta dej ifrån mig ingen ! korvar en gpng korvar föralltid ellerhur .
vi är nog dom galnaste som finns & dom trögaste som finns .Förlåt att jag kanske inte är så bra hela tiden , men jag försöker verkligen
för om jag förlorar dej tror jag inte jag skulle klara mig , inte utan dig , jag vill inte ens tänka det .
det känns som om jag har kännt dig i flera år med det är bara 6:an & 7:an  , men dom här två åren har varit dom bästa åren i mitt liv
du har förendrat mitt liv , du har fått mej att inse så mke , det är nu jag har insett hur jag mke jag egentligen älskar dej
& när jag säger älskar dej menar jag det verkligen .
tänk igenom allting vi har gjort tillsammans , hur galna vi egentligen vart. liksom gå till en frisör helt huxflux & fråga om en spray slinga i håret .
men det är vi , vi är som vi är & alla får ta & acceptera det
ingentig skulle funka utan dig , ingen kan ersätta dig
du har alltid funnits när jag behöver nåns axel att gråta mot , när jag behövet att prata ut mig , när jag behövt skrika en masssa , då har du alltid funnits där
du bryr dej verkligen & du ska vet att jag kommer alltid lyssna på dej , jag kommer alltid finnas här om du behöver en axel att gråta mot , om du behlver prata ut dej
då kommer jag alltid vara vid din sida , oavsett vad
jag kommer aldrig glömma dig , du är speciell.
du kommer alltid finnas kvar , vad som en händer.
bästavän , jag vet inte hur jag ska tacka dig för allt du gjort för mig , men iallafalla tack
jag älskar dig mer än vad du tror.
det kommer vara vi förevigt , lrhur ?
viktoriakummelstam det finaste i mitt liv , jag älskar dig .

/ din korv.



Kommentarer
Postat av: viktoria

asså jag förtjänar inte dig

jag gör bara inte det

du är seg , du fattar inte det!

asså älskling , allt vi har gåttigenom , allt jag har varigt ledsen över. alla ggr har du gjort mig glad , du har alltid funnigts där lxm.du vet att jag älskar dig mest på hela jorden. min kärlek till dig är inte som till någon annan.

våra skämt suger, dom är så tråkiga. vi garvar åt en väg som är lite krokig. hahahha , vafan?

och gubben som gick mitt i vägen med en bil bakom sig , det var ju igentligen bara synd om han.

våran humor är cp , men jag kan inte låta bli att älska den.

du lyssnar alltid på mig , det är så jävla skönt. ingen är som du amina , INGEN! ingen är lika speciell som du , INGEN!

asså jag älskar fan dig mer en jag älskar mitt liv , jagvet att det inte går eftersom du är mitt liv , men jag göre.

asså du kaninte ana hur fin människa du är , så underbar. och JAG har fått DIG! det är fan helt sjukt i hela skallbenet plus hjärnan.

du är så trög amina

jag älskar det

du är så sjukt söt ,

man behöver lxm inte säga "sjönhet kmr innifrån" när man ser dig , för det är nog de den gÖR. den visar sig både på utsidan och insidan. det lät konstigt , men så äre.

asså jag älskar dig , fatta!

jag pallar inte läsa igenom dethär.

du vet att det kmr rakt från hjärtat.

våra glassreklam tröjor är så jävla fina , den påminner om dig.

du får aldrig lämna mig amina , även fast du kmr inse vem jag är. du får inte! jag skulle lägga mig i sängen och vänta på döden. jag skulle vänta , det spelaringen roll hur länge det skulle ta. jag skulle vänta.

jag har fått den bästa i hela värden , dig. digdigdig. jag fick dig. jag fick ingen annan. jag fick dig. dig lxm. DIG! det är helt sjukt , men det är så.

och jag älskar det

det jag älskar mest med oss är att vi är så jävla olikt lika , så att vi blir så sjukt lika. det är cp. men så äre.

asså jag älskar dig

2010-12-09 @ 16:29:15
URL: http://www.viktorias.devote.se
Postat av: viktoria

asså jag förtjänar inte dig

jag gör bara inte det

du är seg , du fattar inte det!

asså älskling , allt vi har gåttigenom , allt jag har varigt ledsen över. alla ggr har du gjort mig glad , du har alltid funnigts där lxm.du vet att jag älskar dig mest på hela jorden. min kärlek till dig är inte som till någon annan.

våra skämt suger, dom är så tråkiga. vi garvar åt en väg som är lite krokig. hahahha , vafan?

och gubben som gick mitt i vägen med en bil bakom sig , det var ju igentligen bara synd om han.

våran humor är cp , men jag kan inte låta bli att älska den.

du lyssnar alltid på mig , det är så jävla skönt. ingen är som du amina , INGEN! ingen är lika speciell som du , INGEN!

asså jag älskar fan dig mer en jag älskar mitt liv , jagvet att det inte går eftersom du är mitt liv , men jag göre.

asså du kaninte ana hur fin människa du är , så underbar. och JAG har fått DIG! det är fan helt sjukt i hela skallbenet plus hjärnan.

du är så trög amina

jag älskar det

du är så sjukt söt ,

man behöver lxm inte säga "sjönhet kmr innifrån" när man ser dig , för det är nog de den gÖR. den visar sig både på utsidan och insidan. det lät konstigt , men så äre.

asså jag älskar dig , fatta!

jag pallar inte läsa igenom dethär.

du vet att det kmr rakt från hjärtat.

våra glassreklam tröjor är så jävla fina , den påminner om dig.

du får aldrig lämna mig amina , även fast du kmr inse vem jag är. du får inte! jag skulle lägga mig i sängen och vänta på döden. jag skulle vänta , det spelaringen roll hur länge det skulle ta. jag skulle vänta.

jag har fått den bästa i hela värden , dig. digdigdig. jag fick dig. jag fick ingen annan. jag fick dig. dig lxm. DIG! det är helt sjukt , men det är så.

och jag älskar det

det jag älskar mest med oss är att vi är så jävla olikt lika , så att vi blir så sjukt lika. det är cp. men så äre.

asså jag älskar dig

2010-12-09 @ 16:29:55
URL: http://www.viktorias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0