det är fredag ida va ;D

godmorgon ;)
ganska tidigt uppe idag ;s
nio ;ooo
ingen kmr tro mejj men det är sant , xd
gick & la mejj vid tolv , kunde inte sova ..
hade värdens bästa dröm , men ingen får veta ;)
hehe ,
ahja , idag vet jag intw hue vädret kmr vara det är lite , sådär ;/
menmen ... jag ska nog vara med alva idag , men kanske måste sitta barnvakt , :'(
va på strandbadet imorrn , vart ganska brun ;s

asso vilken dag äre idag ? ;o
fredag , va lr :D
jaja , haha fredag säger vi ,
jag åker om ungefär en vecka ,
& jag längtar men kmr sakna er ,
jag kmr nog inte kunne blogga , men jag ska försöka ..
asso när man ska träffa alla i sin släkt sdom ma inte träffat på ett år så kanske man inte hinner med datan ,
men ska försöka , ;)

bilden är skit gammal ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖast :) <3333

2010-07-16 @ 16:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0