grönalund : D

hejhej ,
har varit på grönan idag .
det va så jävla kul , <3
sov hos alva igår så vi vaknade runt halv nio ,
sen kvart över drog vi t tåg ...
tåget va tvungen att åka värsta omvägen så vi åkte i en timma & 30 min ,
ganska jobbigt , sen när vi kom fram gick vi runt lite i stockholm ,
det va varmt men det va fan kul xd
sen nå åkte vi båt t grönan , (((:
det första jag & alva gör är att gå in i lustigahuset .. inte lika kul som det va förut men kul , <3
sen så åkte jag kvasten för första gången xd
hhihi den va kul , men ganska kort . <3
ahh så pkte lite olika karuseller , ville åka frittafall men jag & alva va liteosäkra så vi sketit , <3
sen så åkte vi vildamusen ganska mpnga gånger & sista gången tog vi ut ett kort på en t-shirt §
bilen är ganska kul xd
sen åt vi massa gott & det va skit trevligt ,
sen den sista karusellen vi åkte va jetline ,

såjävla kul men läskig xd §
aja , men kmr bilder imorrn trorja , <3

ett minne för livet , <3

alva , tack för att du ffinns , <3
ja älskar dejj , <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0