inte bloggat idag ,

´hejhej ,
förlåt för dålig uppdatering , har itne haft tid ://
men idag vid 1 så kom  fanny t mejj , vi hade jättekul , garva hela tiden jag lovar , <3
älskar dejj barndomsvän , §§§§

sen vid tre va jag med alva , va på strandbade en stund me det va inte så kul där , ;//
så vi drog t alvas gammelmormor & fika , xd
sen så va ja tvungen att säga hejdå ,
men vi sa att vi skulle logga in på msn & säga hejdå ,
men jag kunde verkligen inte det , jag ville inte säga hejdå ,
jag kmr inte klara en månad utan tvilling ,
jag grät&grät&grät , <3

ussh ,
jag älskar dejj tvillling -v-

imorrn blire lilleskutt , :D:D
kulkul , <3

pusshäjj ,


 goodis , xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0