hiss & diss

amina dissar .

långklänningar , jag vet att det är mode nu & så men jag tycker iaf att det är skit fultt ,
jag har inget emot som har såna lr tkr det är snyggt , men jag gillar det inte ,


fjortisar , förut baa åååh fjortis men nu tycker jag bara dom är så skabbiga ,
har skit mycker smink , skit mycke hårspray i håret & ä bara irriterande ,
ushh , verkligen nått ja dissar ..


regn , hatar det .. asso det förstör allting ,
i regnet kan man bara sitta inne ..
älskar att vara ute drf äre så tråkigt .
ush speciellt på sommaren , när man kan bada & allt så börjar det regna ,
ussh ...


amina hissar

sommaren , det är de bäst som finns , §
så skönt att bara sola & bada ,
man äter jordgubbar på stranden , man blir brun ,
det är snyggt somfan ;DD
det är såååå härligt ,
älskar sommarn :DDDD


grönalund , det är fan det roligaste stället i sverige ,
älskar att åka karuseller & det är bara så härligt att va där ,
karuseller är också en hiss från mejj ,
så kul när det pirrar i magen , xd


jeansshort , det är så himla fint tycker jag .
ha dom här på sommaren man är brun & har dom där ..
asso gud , dom flesta är faktist ganska sköna också men det bästa är ju att dom är såååå fin :dd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0