tvilling-v-

alva'tvilling'gustafsson .
vart fan ska man börja , asso du är helt jävla underbar . man kan inte besrkiva dejj med ord för det går inte , vafan skulle jag göra utan dejj ? jag skulle dött för lääänge sen , jag har alltid velat ha en sån vän som du, & äntligen hittade jag en , det va du .. asso du är det bästa jag har , du är den enda anledningen för mejj att jag ska leva , när jag nästa gav upp så fanns du där . jag kmr ihåg första gången vi skulle va , asso jag va så nervös .. du va så fin , så jag gick hem & hittade mina finste kläder för att jag skulle se normal ut när jag ve med dejj , hihi .  jag va så himla glad att jag fick dejj som vän , trodde aldrig jag skulle få det seriöst , alla våra minnen ,  helt jälva oslgabara ,  kommer du ihåg första gången vi va vi så himla tysta , men nu ba ; balbalabla , hela tiden haha , du är min allra bästa vän , valborg när du fick den där kicken på kvällen min video , ballerina , haha du är den ända jag kan säga allt tilll , det ffinns inget dåligt med dejj , jag lovar .. du är så jävla fin & snäll , asso en sån vän som du finns inte , jo hehe du , utan dejj skulle jag inte klara mejj , du gör mejj hel . min andra halva .
du är det bästa som har hänt mejj alva , jag vet inte hur jag ska tacka dejj för att jag fick chansen att lära känna dejj , att jag fick dejj som vän .. det värsta i mitt liv va när jag såg dejj gråta , du grät i min famn .. asso jag va när apå att börja gråta  .  haha vår humor asso shit haha , vi skrattar alltid , hihi typ åt ingenting .
du är den bästa i mitt liv , du är den som jag leva för , om du skulle dö då skulle jag också göra det .
vi har aldrig bråkat , om vi skulle göra det skulle jag ta livet av mejj jag lovar .  att bråka med dej det skulle jag inte klara . allt vi har gjort på dom här tre underbara åren .
alva tack för att du finns & alltid hjälper mejj ur allt , & duvet att jag gör allt för dejj , jag skulle kunna dö för dejj . jag finns dag som natt för dej .
jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dejj , men jag hoppas du fattar att du är den enda jag behöver & att jag älskar dejj alva .
tack för allt du har gjort för mejj .
alva'tvilling'gustafsson , jag älskar dejj .

 ¨































Kommentarer
Postat av: hanna

ni är faktist väldigt lika (:

2010-07-06 @ 20:34:03
URL: http://dencoolajag.blogg.se/
Postat av: tvilling

tvilling, jag älskar dej mest -v-

2010-07-06 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0