viktoria med Z , HAHAHAHAHAH

hejhej ,
viktoria är uppe på mitt rum & fixar sejj själv sitter jag i tälet ..
vi har kollat på film i tälte , det va fett mysigt , jag somna nästa ;sssvi
sen berättade viktoria historier för mejj om nån jälva frisör som åt människor xd
jagvet har en ganska normal kompis ;)
 amina med ö & viktoria med Z , xddddddd
bara jag & viktoria som fattar ,
hihi , blå (L) rosa slinga , sååå mogna vi är :D
HAHAHAHHAHHA ,
hehe , aa . idag skulle vi badat med vi får se vad vi hittar på :)))
i helgen blire kanske grönan med aalva , hihi bbbäst ,

kollade min gaderob idag , heh insåg att jag har faktist ganska mycket kläder , men dom är inte fina ,
lr jo jag har ju fina kläder också men allt ser så ''billigt'' ut , §
h h e h e he , så idag ska jag nog rensa ;))))
får se hru mycket kläder det blir dådå :D



jag är käär ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0