aminaochalva är bbäst (yyyyyy'

hej hej , förlåt att jag inte bloggat på ett tag , men har inte varit hemma ,
askul på bion igår :D
efter bion så väntade jag och alva på min mamma hon kom lite sent men jag och alva hade endå kul :DDD
alva lekte polis och jag lekte cool , hehe :D
jaja , men idag så va jag i malmköping med familjen ,
det va kul men sen påvägen hem stode det en kille och vifitade med en karta ,
så mamma aja få se vad han vill , han typ sncka engelska och låtsades inte ha några pengar man ba javisst ,
och han hade typ fett fina kläder ;sss
jaja , men sen har jag typ solat ocksååå ,
snart ska ja på träning sen ut och träffa nåra :DD'

pusshejjj ,

Kommentarer
Postat av: tovaaura

älskar dig med amina §§§

2010-06-16 @ 17:45:32
URL: http://tovaaura.blogg.se/
Postat av: aalvagustafsson

amina, vi är bäst helt enkelt och det kan ingen ändra på (a)

jag älskar dej §

2010-06-17 @ 10:13:08
URL: http://a-alvagustafsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0