bäst (y'


tova idag,
skit kul .
vi va på stan ,
jag mötte henne vid typ två .
då bara gick vi runt lite , sen köpte vi glass :DD
hihi , jag tog en regnbåge , skitgod ;)
jaja , sen typ tog vi massor med kort , & det va en as skum kille ba ; ska jag ta kort på er , jag & tova ba stod där & log för vi hörde inte va han sa HAHAH , sen jag ba eeh nej tackk ;S
hihi , jag ba skum man , tova ba ; skit skum .. hehe
jaja , sen gick vi därifrån för det kom nåra ''särgummor'' som tova sa ;dd
då typ följde en katt efter oss fett äcklig , sen skulle jag råna en skola ,
men då typ sen vi en anka hihi flyga upp ur en busken där katten va & ankan hada lagt ägg  ,
aja det va iaf lite läskigt , sen gick vi t strandbadet , va där en stund sen kom jag hem .
bilder kommer ikv , så håll ''utkik'' §§§ ;)

älskar dejj enormt tova aura §


Kommentarer
Postat av: tovaaura

hahahaha, vi har haft det bäst, men särgummorna va juu fett roliga, vi typ garva as mkt åt dom ((:

hehe,

älskar dig mer amina §

2010-06-27 @ 18:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0