båtfetsen :D

hejhej , förlåt att jag inte la in nåt inlägg igår men jag åkte båt .
så jävla roligt jag lovar .
åkte på största båten i hamnen xd
ellas båt .
vi typ kom t båten kolckan 11 .
va där kolla i våra hytter ,
sen åkte vi , vi åkte till mariefred men med båten tåg det tre timmar xd
det va nu itne värdensbästa väder när vi åkte dit men vi hade endå kul ,
åt lunch och massa .
sen när vi kom dit så gick vi och åt mjukglass  , det va mysigt .
sen kom vi t båten då badade alla förut viktoira .
sen klädde vi på oss åt värdens godaste mat . 
sen gick viktoria , ella , line och jossan topg en låååååååååång promenad .
stannade med hanna och celine , vi hade myyys <3
sen kom dom då kollade vi på avatar och myste ,
sen typ satt vi och prata sen sova .

idag när vi vakna ´morrondoppade vi , det va svinkallt men kul .
sen när vi åkte på båten hem , då hade vi vattenkrig på båten xdd
sen kom vi till strängnäs , men det va så himla kul .
nåt jag aldrig kommer glömma <3

tackk ella , du är värdens bbästa <3

kmr bilder ;d

Kommentarer
Postat av: ebba

kul att ni hade kul själv var man ju hemma..

2010-06-13 @ 23:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0