hatar ,

hej vakna av att jag frös ;s fönstret va öppet , & det är INTE fint väder ,
wtf jag hade bestämmt att bada med viktoria idag , fan asso jälva väder , ffy .
asso solen kom fram förut men den försvann , men jag ska iaf dra t badet kanske badar men jag vill iaf inte sitta inne , -.-'
det är itne skit kallt ute , men asso molnigt & ingen sool , bläääääää.
aja , men som sagt planerna blir kanske ändrade , för jag vill nog bada men det äe kallt ;ssss §

viktoria kommer vid halv 11 , jag ska tvinga henne till badet iaf , jag vet att hon är en sån som fryser men om hon inte ska bada få hon sitta & kolla ;)`hehe jag är snäll jagvet ,
men får se hur det blir med det , ni får vet ikv vad jag gjorde idag ,
det ända jag vill jusst nu är att det ska bli varmt & att solen ska komma :D §

nån som gillar det här vädret ? §

skadranu , pusshejj §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0