hehe , dagen varit allra bbäst (yyyyyyyy'

hejjj :DD

sitte här med eelin , klockan är 00:52 ,
idag så hade vi den dära klasskvällen , jag torrdoppa mejj från 4:an med norströöööööm ;)
det va as kul , typ alla bada :D
sen så kom elin till badet , då drog vi t mejj ,
när vi kom hit satt vi vid datooooorN  , sen träffade vid oskar och aaalex ;)
elin skulle skjutsa oskar , ja ba står där och pratar med alex ,så ba hör jag elin skrika , sen känner jag hur cykelN smäller  till , elin kör på mejj xd
elin din klant :D

sen gick vi och mötte snorström , vi va med dom tre en stund dom följde oss typ hem , sen så lämande ci dom ''/
men vi chattade med snorsström efter det , och messa med aleeeeeeeeeex :D

men nu ska jag vara lite social ,

gooodnattt :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0