juliapalmqvist §

http://juliapalmqvist.blogg.se/

alla kollar för bloggen äger okejj ? ((;



julia'bästavän'palmqvist , du är så fin & söt §
du är helt jävla underbar .§
jag kan inte beskriva hur mycke jag älskar dejj , du är mitt allting ,
vi har inte vart så mycket men vi har ;D
borde vara mera , & saknar dejj enormt mycket jusst nu ,
asso du är så fuckingfin , du kan få vilken kille du vill , för alla vill ha dejj jag lovar ;))
du finns alltid för mejj & jag är sååå glad för det , asso itan dejj skulle jag inte klara allt skit ,
du hjälpe mejj verkligen ur allt ,
du är bäst helt enkelt ,
asso fyfan vad jag älskar dejj det kan ingen fatta  ,
du är så jävla fin & söt §
julia gumman , utan dejj är jag ingenting ,<3
du är mitt allt , bara är så <3
ingen kan ändra på det , (a'
juliahjärtaamina föralltid , §
älskar dejj sjukt mycket julia  §§
 så fin §

Kommentarer
Postat av: julia

aw amina ja älskar dej så jävla mkt :O

kan inte beskriva hur mkt ja älskar dej . du e allt och massa mer <3

2010-06-29 @ 21:14:44
URL: http://juliapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0