kvällen idag helt underbar §

hej har precis kommit från en underbar kväll .
omg , det här måste göras om
det va massa där , dunkade musik och härliga människor .
dom som i´nte var där har verkligen missat nåt .
träffa massa fina människor där .
i början typ dansade jag och viktoria till alla låtar , vi kunde typ alla sjukt kul .
sen tova , helt underbar vi typ dansa slnder , HAHAHAHAH :D
sen var jag lite memd alva , olivia , moa , eve , lisa , jesse & dom .
det var också skit kul , mellan var klart bbäst (yy'
lucas och jag är bäst på att dansa ,
sen var det typ en skit konstig kille som dansade as mycke '' själv ''
asso baara stod där och värdens sämsta danser , alla mogna killar typ drev med han men han tyckte det va kul xd
sen drog vi typ hem vid elva .

grattis alva älskling i förskott, amina älskar dejj sjukt mycke <3
vi två föralltid , <3



Kommentarer
Postat av: aalvagustafsson

sjukt kul =D måste verkligen göras om,

tack älskling, jag älskar dej mer än nåt annat

alltid vi gumman, jag lovar <3

2010-06-11 @ 23:50:23
URL: http://a-alvagustafsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0