ointressant inlägg ;s

hejhej masso unbder sommaren är jag mycket ute & badar ,
såtyvär hinner jag inte blogga under dagen , men på kvällarna kan jag det .
idag har jag badat på s-badet ;)
det va askul , först va jag med linnea A  , sen drog hon hem , då va jag med nelly & iiiiiiissssabbellla :D
hade saknat dejj fett mycket §§§
älskar dejj  , ¨
sen alva & elinsonnerud , en kort stund .
sen isa igen :D §
efter badet åt jag pizz med familjen , hhm moff ?
har precis duchat sen drar man till småkusinerna x)
ganska söta med jobbiga ;s
jaja , imrron blire badet med alva & eliinsonnerud ;)
ganska mysigt  , §

ny dchat & upp&ner xddddddd
 igga bilden xd :)
pusshejj §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0