orkar inte mer.

snart ger jag upp , jag orkar inte det här .

jag gör allt för min bästavän jag kommer aldrig lämna henne , men jag älskar dejj :'( <3

du var den som gjorde mejj gla och allt men det du gjorde mejj glad över menade du inte , <3

det kanske du gjorde men du gjorde samma sak mot min bästavän ,

allt vart så jobbigt , vi gillar dejj och du gillar oss båda ,

det enda jag vill just nu är att allt blir bra , & om du väljer en av oss , så blir den andra ledsen men om du inte väljer nån då blir båda ledsna .

jag förstår om du mår dåligt men det gör vi med ,

bästavän , om vi kämpar tillsammans kommer allting bli bra , men bara om vi kämpar tillsammans ,

alva gustafsson , om det här får oss att börja bråka , tar jag livet av mejj .

älskar både dejj och han .


Kommentarer
Postat av: alvagustafsson.

amina , vi kämpar tillsammans vi ska hitta på en bra lösning så att allt blir bra,

börjar vi bråka nu så kan jag garantera att det inte finns någon alva kvar

vi båda vill ha honom och han gillar/gillade oss

vi måste komma på en bra lösning

jag tänker inte lämna någon av er jag älskar er så sjuk mycke. §

2010-06-15 @ 11:17:04
URL: http://a-alvagustafsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0