till elinthorslund §


elin'bästavän'thorslund §

jag vet inte vart jag ska börja ,

asso du äe fan den underbaraste jag känner .

vi har gjort så mycke tsm , från att jag sa hejj t dig andra dan i skolan så började vi vara , och jag är sååå himla glad att jag fcik en vän som du .

för utan dejj är jag ingenting ,
du är så himla snäll & söt & allt ! <3
asso elin seriöst , vad skulle jag göra utan dejj ?

du är en av mina allra bästavänner .

vi har små tjafsat nån gång men baara att små bråka med dejj vill jag dö av <3

alla våra minnen ,

när vi sov med alva , när vi tälta , badade där emd din cykel , hahahahah , när vi sov hos mejj ,

'' var det vattenkrig '' ? ;ooo

hahahah den är absolut bbäst (yyy'

alla gånger vi har varit har varit det bästa i hela mitt liv ,

jag kan berätta ALLT för dejj , för jag vet vart det stannar .

elin vad som än händer kmr jag alltid vara vi din sida , oavsätt vad !

hur mkt vi än bråkar så kommer jag alltid älska dejj ,

för jag kommer aldrig släppa dejj ,

du är mitt allt och såå mycket mera ,

du är som en syster för mejj ,

mitt allting , ett liv utan dejj skulle itne funka .

du är allt jag behöver för att orka med allting .



arabän (L) turkään för-all-tid

bästavän , du och jag livet ut , okejj ?



ingen elin ingen amina .



elinthorslund jag älskar dejj §

Kommentarer
Postat av: elinsåklart

aminajakupovic , du e min bästis . (;

så gullig , jag lovar , §

jag älskar dig oavsätt vad osm händer babe , §§

ääpussää

2010-06-10 @ 21:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0