tvilling -v-

tvilling , du är mitt allt .
alva utan dejj är jag ingenting , för du gör min dag ,
du gör så jag rokar med allt skit , du är helt jävla underbar .
asso tre helt underbara år med dejj , och vi håller fortfarnde ihop och har ALDRIG bråkat .
om vi skulle bråka skulle jag dö , du är min andra halva .
om du är ledsen då är jag ledsen , du gör med på det allra bästa humöret .
du får mejj att lee , varje gång vi är blir jag så glad , vi garvar hela tiden .
alla våra minnen allting det är helt jävla underbart ,
alva , om inte du skulle finnas skulle jag hängt mejj för länge sen ,
när det har varit allra jobbigast så har du alltid funnits där och jag vet verkligen vart jag har dejj , och du vet att du alltid kan snacka med mejj om de är nåt ,
jag kmr alltid vara vid din sida vad som än händer .
du är mitt allt älskling , tvilling , babe allting !
dör du dör jag .
ingen alva ingen amina .

älskar dejj alva gustafsson mer än du förstår ,
alvahjärtaamina föralltid älskling <3

 






älskardejj alva'tvilling'gutsafsson <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0