vilka kommer på schoolsout ;s <3

s00mmarloov , så himla sköönt .
ikv blire schoolsout ,
det ska bli as najjs ,m drar t viktoria fem vi fixar oss sen drar vi typ halv 7 ,
vet inte hur länge vi blir där , men kul att träffa massa osså :D
imorgon , blir det åka bååååååt , ska bli så himla najjs ,
skolavslutningen idag vart faktist ganska lyckad om man inte räknar med vädret :D
jag ocg viktoria hade kul i kyrkan , hahahah ...
jag fick gå upp på scenen för jag hade alla MVG ;)
nejj skojja , jag fick gå upp på den där saken för jag är med i kamratstödjare , jag var fett nervös ;ssss
hugo mobbade mejj xdddd
men iaf  ,
ska bli bbäst ikv och imorrn :D <3

pusshejjj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0