vilka/vilken blogg kolla DU mest på ;)

godmorgon , jag har inte lagt inlägg igår , förlåt .¨
men det är massa plugg och kompisar jusst nu , så det känns som jag inte siktigt hinner ;s
men jag ska göra det allra bästa av saken :))

så igår var jag med tova och viktoria vi va i parken och tog lite kort också ;)
sen hade jag match mot vet inte rikigt vilka det va XD ¨
hihi , men det vart 0-0 :'(
vårt mål va innne men domaren dömde att målvakten hade tagit den :(((
men spelar roll , de va många där . <3

idag har jag faktist NO prov -.-
hoppas det går bra (Y)

ska nog bli medlem på youtube så jag kan göra videoinlägg , det tkr jag är lite roligt att kolla på ;))


vilka/vilken blogg brukar du kolla mest på ?


Kommentarer
Postat av: Celine

Om du vill ha störra chans att vinna i veckans blogg så kan du ju skriva på din blogg att alla dina bloggläsare ska rösta på din blogg! ;) Bara ett tips (:

2010-06-03 @ 16:48:19
URL: http://ceeeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0