*akta en ekorre* :d




yoooo ((:

jag äe med viktoria nu ..
Och hon sitter ocg flummar sönder !
hon sränger mn trummhinna !
men hon äe söt endå :DD
Hon sitter och spelar in sig själv c:
Hon äe kkkul :DDD


thihihiihih ..


nu ska ja berätta en rolig sak som hände förra gången jag va på öland !
Jag och min kusin skulle säga en dumsak  tilll alla som gick elr cykla förbi !
Sen kom en kille med en cykel , vi kom int på vad vi skulle säga ,
Jag bah ; akta en ekorre !!
cyklisten kör in i diket ..

HAHAH .. ja är bäst !

min och viktorias mening idag är *akta en ekorre *

heheheh ..

jag älskar dejj lilleskutt (L) <3 ;*







Kommentarer
Postat av: lilleskutt

jag brukar kolla påå din blogg !

2010-05-09 @ 17:33:23
URL: http://viktoriacherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0