autograf av edin dzeko ((;

hejjhejj :D
javet att inlägget kmr ganska segt men jag har typ datafärbud !
så ni vet om jag inte lägger in inlägg ;Pp
men idag har jag iaf vart i stockholm kollat på bosnien när dom tränar !
imorgon smäller det , bosnien-sverige ((;
jag fickk autograf av edin dzeko på armen , ska ta kort och lägga upp !
jag dog , han rörde min arm ,HAHAH ;))
han är så SNYGG , och bbäst på fotboll (yy'
hihi , så nån dag lägger jag upp bilder från idag och domm jag kmr ta imorgon :)
jag och belma kommer sitta hos huliganerna i publiken och slänga ägg , haha :d


pussochkram <3

Kommentarer
Postat av: Medina

va!!!! har du sett dzeko? jag dör!!!!! skaffa något till mig också<3<3<3

2010-05-29 @ 09:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0