har inga bilder :p

Valborg vart lyckat .
Elr jja ... sådär faktist men ja fick vara med alva , jessica , eve , moa , lisa och olivia det va det bbästa (a)
Eller vi va ju int så länge men vi tio drog ja och alva från brasn till mejj !
Vi hade sjukt roligt häär :D
Alva fick skrattattack när vi skulle sova hon kom på massa låtar ! :DD
HAHA , Dom ÄGDE  ...  vi vakna runt elva för alva har match idag .
Jag ska int va  med ska int va hemma :'(
ska dra nu !
Ajaaa , men lycka till ((:
hoppas ni vinner ;*
aaaa ... sen ikväll blir pauilna och efter celine (:
ska bli mys (a) <3
ja sitter int vid min data så idga blire ingen bbild ;pp <3
det va allt !

Pussss ;*
// ammina <3


Kommentarer
Postat av: olivia

amina, vi vann med 2-1 :D <3

2010-05-01 @ 18:47:15
Postat av: evelina

det var lite kul på valborg med os tjejer((;

2010-05-01 @ 19:45:21
Postat av: alva the best (:

hehe, mina låtar (: dom ägde

höhö, jag fick min lilla kick på kvällen xd

hahahahahahahah,

jag älskar dej amina! <3

2010-05-02 @ 18:36:16
URL: http://aalvagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0