lurad av hella klassen idag ;pp

hejhej ;)
idag har det varit sjuk dag , xd
vi matren idag så ebba och viktoria bah ;
''du vet att SVT kommer till oss i höst ''
jag ba ; ''ofta när sa dom det ? ;oo
viktoria;''mentorstiden ,
jag ; vaaaaaaaaaaaa ? men gud , mamma kommer döda mejj för jag inte lyssnar på lektionerna xd

hela dagen va jag orolig över det där , sen frågade jag josefine , line ella och emma om dom visste om det då hade viktoria och ebba sagt att dom skulle spela med , så jag trodde verkligen på det !
dom fickk hela klassen att skojja med mejj tillochmed roger , dom sa till roger att han skulle ta upp det på SO:n
sen i kapprummet innan svenskan , så norström ba ; amina dom skojjar med dejj !
men jag trodde inte han Xd
sen på svenska så sa norström de igen , jag ba till ebba , luras ni ? hon bah ; förlåt men vi skojjade  , haha först vart jag as arg och va tvungen att ta luft vilken chock jag fick , HAHAHAHAH ;))
sen började jag asgarva ! <3
så nu är alex och norström mina nya ALLRA bästavänner ;pp
men jag älskar er fortfarande viktoria och ebba ;)

jaja ... nu väntar jag iaf på att alva ska komma ;)

pusshejj ;)


Kommentarer
Postat av: ewlinen

du och norström (;

grrr, new big love !

2010-05-26 @ 18:46:52
Postat av: En ledsen flicka :(

Amiiina...



du är allt för mig. Men jag venne.



NORSTRÖM & ALEX BETYDER MERA!!!

Räkna int med mig i förtstääningen :'(

2010-05-27 @ 20:42:17
URL: http://viktoriacherry.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0