ni måste läsa .

hejhej , nu är klockan 7 xd
jag sitter och kollar MTV , ska snart fixa mejj :))

igår inanna jag skulle lägga mejj såg jag ett program om en kille som var 22 år och dödade sina spädbarn !

det är helt sjukt , kolla .. först fick dom ett barn , sen varje fredags kväll så skulle mannen ge välling till den lilla killen , varje gång han var uppe sa han till sin flickvän att barnet inte kunde andas , sen typ åkte dom ambulans tre gånger , det va den sista , då dog barnet . sen fick man se på en kamera som hade filamts i rummet , att han kvävde sitt barn , ,men det märkte dom när han fick sitt andra barn och det dog av samma sak , sen typ skulle dom på förhör och han erkännde , det är helt sjukt hur kan han döda tre veckor gammalt barn , han ville bara ha uppmärksamhet av sin flickvän , men då förstrå jag inte vrf han födde ett till barn .
stackars barn :'(


ska fixa mejj nu ,
pusshejj (L

Kommentarer
Postat av: Line

MEN gud vad ä det för en människa???

HUR KAN MAN?!

2010-05-31 @ 19:19:25
URL: http://fredriikksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0