på lördag är det dansuppvisning ;)))

hejj bloggen ;))
Idag var det en jätterolig musik lektion !
Vi fick göra en låt själv i en grupp sen sjunga den för klassen på en scen med disco lampor :D
hehe ... va bara tvungen att berätta det :D¨
Sen kom ja hem så hade min bikini kommit som ja beställde !
den är sjukt fin... randiga trosor sen en blå över del ... den äe sjukt ffin ! <3
Vid halv fem hade ja genrep på min dans ... det va faktist kul :D
Men ja frös som i helvete och ja va as hungrig .. mindre kkul xD
på lördag är det dansuppvisning i TOMASAULAN vart ändrat det skulle vara på ugglans men vart int så , tyvär :'(
Kom precis hem och tog lite god mat och satte mejj vi datan ! ((:

hittat massa snygga kläder IGEN , måste bara visa dom .. ska försöka hitta min bikini på nätet också :D

Puss ;*
// amina :D


Kommentarer
Postat av: Linnea:)

Men ofta du ska uppträda på lördag:O jag med !!, hoppas vi träffas puss!<333

2010-05-07 @ 10:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0