parkenzoo idag ;)

tjatja bloggen och alla sööta ! <3

idag vaknade jag hos eelin .
senare vid halv ett , så gick jag hem för då skulle ja , mina syskon och mormor till parken ZOOOOOO ;)
ingång gratis och alla karuseller , det va för najjs.

jag vann två AS STORA basket bollar , hihi jag vart fett glad ;ooo

typ moffa popcorn ;sss
inte bra , hehe :D

senare när vi kom hem runt 6 , så träffade jag jessica , vi drog te stan och åt glass och hade as roligt !

min cykel pajja , ;ss
venne vad som hände , men mina växlar typ cpa , så nu kan ja int annvända växklarna ;sss
omgg !!!

nu ska jag kolla film , somvanligt ;s

nu får ni hjälpa mejj , vilken hårfärg ska jag ha ;




vilken färg sla jag ha ? :D

pusshejj <3


Kommentarer
Postat av: Jesse

Amina förlåt!!! Det var ju jag som pajade den när jag skulle prova cykla på den! Jag råkade ju växla när jag trampade samtidigt! klantjessica!! <;´( Jag köper en ny åt dig!!! ;))) <333

2010-05-23 @ 12:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0