amina & amina

nu vill jag berätta en sak ;D
2009 lärde jag & amina kenjar känna varndra .
hon la till mig på bdb för jag va bosnisk  , & när vi är i bosnien bor vi i  samma stad.
vi chattade jättemkt på msn & sådär
sen i maj innan sommarlovet 09 frågade hon mig om jag skulle till bosnien jag ba ; aa skadu ? hon ba ; aa det ska jag :d sen när jag va nere i bosnien eftersom jag hade hennes nr  funderade jag på att ringa henne men jag vågade inte riktigt , sen så visa det sej att min pappas moster knr hennes pappa
så en dag åker jag , kusin , mamma  & pappasmoster ner till dom
jag kommer aldrig glömma det jag va så jävla nervös !
och innan vi skulle sätta oss i bilen blir ja getingstucken , xd
men sen kom vi fram dit & hennes pappa ringde henne för hon va inte hemma
så jag & min kusin gick ut & väntade på henne , sen såg jag henne långt där borta på en grusväg
sen såg hon oss & sprang emot mig , det första hon sa ; vad kort du är , så länge hon kramade mig
det va den bästa kramen i hela mitt liv ,
och sen gick vi in & pratade och sådär
sen gick vi till stan & åt & gick till något tivoli
shit vad vi hade kul ,
ojoj , sen skulle jag hem , så jag glömmde ge henne hennes kofta , så när jag sprang ut ur bilen & gav henne koftan sen stod vi där & kramades skitlänge , och det va den näst bästa kramen i mitt liv
jag visste att vi inte skulle träffas mer , för jag skulle hem tre dagar efter det !
det va den allrabästa dagen i hela mitt liv
jag har inte haft så roligt .
jag älskar dej amina kenjar §

här får ni lite bilder men glöm inte att dom är från sommar'n 09 ;O








gud vad jag saknar det här ,
& jag saknar dej amina , så grymt mkt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg du gör mig gråtfärdig <3333

Bästa dagen i mitt liv med, älska aminas kramar <3

näästa sommar, dååååååå jävlaaaaaaaaaaar <3

2010-11-09 @ 21:09:00
Postat av: ♥Evelina =^_^=

Varför tar du inte om bilderna när dem blir suddiga?



Följa mig på bloglovin?

2010-11-10 @ 16:38:38
URL: http://sweetevelina.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0