bilder från bosna ;D

hejhej ;D
hur mår ni ? (;
idag har jag bara pluggat & kollat film , en lugn & tråkig dag ..
i helgen ska vi till stockholm , det ska bli mysigt :D
jusst nu sitter jag & chattar med viktoria :)
jag saknar henne jättemkt & älskar henne §
hon får ta & komma tillbaka snart .
har inte så mkt mera att skriva om :p

nåra bilder från bosnien som ni inte har sett ;D
 jag & min kusin elma , §
 jag på en resturang , den är typ skit ålngt upp samtidigt som den snurrar sakta ;D
 jag & min kusin §
 jag & min kusin ;D
 jag på flygaplatsen i bosna ;D




 kusin & lillasyster ;D
en dålig bild på kusin & mej §

jag har jättemkt bilder & om det är nån som vill se fler så komentera bara ;D

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv; aaw, tack vad glad jag blir!:D du har en fin blogg du med :))

2010-11-04 @ 19:40:12
URL: http://sandraabiebers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Flllllleeeeeeer bilder ftw (a)

2010-11-04 @ 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0