bosnien bilder :D

hejhej ;D
kan inte sluta lyssna på HighWon - Från Hjärtat
den är så jävla bra
nu ska ni få bilder från bosnien ;D
jag har inte bilder på kompisar & sånt för jag hade aldrig med mej mobilen då
men ni får på kusiner & mej osv hehe :D <3

 jag , typ första natten hos mina kusiner ;d
ojojooj vad jag garva :D
jag lillasyster ;D
 
 haha kusiner & lillasyster ;D
jag & kusin :D

 sarajevo (L)

 jag & lillebror

 tjockiiiiis
okejj kanske lite för mkt egobilder , men på min mobil tog jag bara ego ;D
men jag lovade fler bilder , så njut ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara så du vet så älskar jag den där bilden på dig i den bruna tröjan, den är så sjukt fin på dig!!♥♥



Älskar dej!

2010-11-06 @ 09:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0