gästbloggar.

hejhej alla aminas läsare :)
jag heter alva och är aminas tvilling ,
jag är bäst , så alla lixom vet.
och amina är bäst efter mig
jag har själv en blogg , besök den gärna ;)
www.a-alvagustafsson.devote.se

amina är världens bästa tvilling
hon är allt , och betyder otroligt mycke
utan henne vet jag inte vad jag skulle göra
vi delar minnen som är oslagbara
sommaren 2010 , minnen som är oslagbara
fyfan asso , duoch jag varenda dag då
det kunde inte bli bättre!
nu träffas vi nästan aldrig , och det är hemskt
du har alltid funnits för mig , duvet oavsett vad så finns jag här för dig
jag vet att jag inte är den bästa kompisen man kan ha
men jag ska bli bättre , jag lovar
jag ska visa dig hur mycket du betyder för mig
jag lovar .
man saknar dig för varenda dag som går
vad som än händer så kommer du betyda mest amina
jag älskar dig , då nu och föralltid <3
amina (L) alva.
/ din tvilling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0