HAHH .

sämst idag :D


amela sover på gräset :D
HAHAHAH
asso när vi gick i 6;an så hade amela rammlat från trappen
alla stod runt henne & frågade hur det gick osv .
sen berättade amela idag attt när hon hade rammlat så trodde alla att hon sov
HAHAH
hej jag heter amela , ååh kolla en gräsmatta ska nog lägga mej e lite trött :D
HAHAHAHAH , sämst idag (:


idag va det helt okej i skolan , viktoria va inte där hon e eygpten ,
jag saknar henne redan , hon få hare allra bäst
jag älskar dig .

jag har varit lite trött så garvade åt ingenting , men aa :D
haha , jag kmr lägga upp en skit skön film på youtube idag lr imorrn :DD
ni får se imorrn ;D
nu ska jag t min mooorrmoooor , ;D
& imorrn sover oliviabästavän hos mig :D
 jag & oivia ;D



Kommentarer
Postat av: celine

sv; hahahaha ah skönast idag :D

älskar dej ännumer hjärtat ♥

2010-11-19 @ 19:08:09
URL: http://littleceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0