HATAR!

hejhej ..
dagen va helt okej i skolan , det kom snä och sådär
jag gillar det ibland men inte när man har för omogna killar i klassen som kastar sbö hela jävla tiden !
sen så får jag reda på att vi har engelska prov nästa vecka , shiiiit vi har prov hela jävla tiden
dessutom gick det inge bra på spanska provet idag , vafan jag orkar inte plugga mer ,
jag blir så fucking irriterad , började nästan böla när jag började plugga !
snart bryr jag mig inte längre om jag har prov eller inte  , har ju för i helvete knappt nån fritid ;OOO
ojojoj vad jag är arg , okej jag överdriver jag kmr alltid bry mig & jag kmr alltid vara en plugghäst & jag kmr alltid faila på prov hur mkt jag en pluggar , men jag orkar fan inte , när alla är med kompisar och har kul sitter jag hemma & pluggar fyfan


ba tvungen att skriva ut mig lite ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0