''sten eller mus''

 
det här är en google bild , men jag tkr den är så himla fiiin
jag var tvungen att visa den . jag älskar bilden

och en bild på mej & min barndomsvän . jag älskar bilden . jag saknar arnesbror så himla mkt


sen vare nån som ville ha fler bilder från bosna & det kommer men imorrn ;D

viktoria säger:

gick dina syskon "bus eller pinne"

' aminajakupovic . säger:

nej dom gick sten eller mus

viktoria säger:

 hahahhahaha

 jag har inget liv :D

' aminajakupovic . säger:

hahah , neej alltid vi :D

------------------------------------
alltid jag & viktoria ;D
istället för bus eller godis så skojjar vi till de lite ;D




Kommentarer
Postat av: viktoria

KLOCKREN!

2010-11-04 @ 20:43:34
URL: http://www.viktorias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0