höst

hej
idag har jag bara varit hemma , suttit barnvakt & sådär .
allt i skolan idag va bara jobbigt ..
jag fick alla rätt på NO provet : D
jag är helt ärligt skit stolt ;)
imorgon ska ja nog vara med olivia .
som ni märkt brukar jag lägga upp bilder på mina outfits : D
det tkr jag kul att kolla på .
tkr ni de ?
jag har inte såhär värdens bästa klädstil men det är lte kul att lägga upp tkr jag (L'

dagnes outfit :

beisha byxor (stavning) ni fattar ;p
rött linne med svarta prickar :D
adidas tröja .
+ en svart halsduk också .
man ser inte så mkt på bilden , xd

bilder .





 i like the höst sometimes :D


Kommentarer
Postat av: celine ♥

sv; Ah :D <3

2010-10-12 @ 19:23:25
URL: http://littleceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0