picasa 3

hejsan
idag va jag i etuna  , hittade inte så mkt
men köpte två par chinos , men en par passar inte så bra xd
haha . orkade inte prova dom för vi hade så bråttom ;p
nästan gången jag shoppar ska jag köpa uggs (:
jag är uptäckt picasa 3 på min data :d
det är så himla kul & göra massa bilder , ni får tyvär inte se dom , xd
dom är ganska fula tkr jag
äre det nån som vill att jag fixar en bild kan jag göra det :D
kanske ett collage ? :D
komentera om ni vill att jag fixar något .
celines öga , älskar bilden :D

 ni får en bild jag har gjort på picasa ;)

 


Kommentarer
Postat av: tvilling

amina , kan inte du göra ett sånt därt åt mig ? ;$

loveu<3

2010-10-15 @ 16:53:40
Postat av: Line

asså den där bilden på våra fötter är fin men mina skor försör hela bilden:(<3

2010-10-15 @ 17:29:54
URL: http://fredriikksson.blogg.se/
Postat av: C E L I N E ♥

haha mitt öga e fult :P

2010-10-15 @ 19:14:13
URL: http://littleceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0