spindel -.-

hemma från skolan nu , slutade tidigt skitskönt :D
men måste vänta på alva , sen ska vi t henne & ha skojj ,§§
idag innan spanskan så kom norström & alex med en stor spindel i handen & stta den på mitt huvud jag fick panik & sprang runt där som nån jävla idiot , alla åttor kolla på mejj & de så va så pinsamt ,
sen kommer elin & ba amina den är där , så jag känner hur den kryper upp t ögst & jag ser den såhär lite grann , får ännu mer panik & jaaa , ni fattar ..
ushhhhh ,

idag äre också bajram, får se hur mkt man tjänar today (:

puss & kram , §

 de där är min kusins tröja på bilden , den ä så sjukt fin ,
asso den ser inte ut som den gör på bilden , bilden vart skitdålig , men ska köpa en
man hiitar den på ginatricot .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0