vill bara spola tillbaka tiden.

hej bloggen ..
asso nu känner jag bara att jag måste '' prata'' ut mig lite 
det är såhär att
jag älskar mina kompisar & då menar jag verkligen ALLA .
men det går ju såhär upp & ner 
kompisar bråkar ju ibland , & ibland känner man att man inte är värd den kompisen 
att man känner sig så dålig .. lr hur ? 
så känner jag jusst nu .. 

jag vill verkligen inte förlora dig men vi bara glider isär .. det värsta som skulle hända nu är att vi inte va kompisar längre .. vi skulle vara föralltid det skulle ju vara så  , men jag tror inte det kommer hålla länge till 
det känns som jag inte räcker för dig 
du kanske inte vet vem du är  , men jag älskar dejj vad  som än händer mellan oss 
& i mina tankar kommer de vara som vi sa . 
vi föralltid 
jag älskar dig

ni får ni inte tro att jag bråkar med nån lr nåt men ahh 



 bild repris men bilden säger allt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0