klippt mig idag .

hej mina bloggläsare ;)
hemma nu efter en grym dag ,
först så gick jag och viktoria bara lite urnt på stan , sen klippte vi oss ,
och jag blev faktist jättenöjd , men viktoria blev mkt finare tycker jag .
det var jättefint på henne , sen fikade vi ,
haha killen som jobbar där , jag ba ; heej
han ba ; hej , det vanliga eller ?
jag ba ; haha ja.
jag och viktoria äter alltid där , och deras toast muuuums :D

tack för en grym dag viktoria ,det var verkligen askul .
jag älskar dej bästavän .




jag jusst nu , ska hoppa in i duschen .
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

har vicktoria en blogg? om hon har det kan du väll länka eller lägga upp en bild iallafll på hennes hår? :D

2011-02-03 @ 20:47:45
Postat av: Anonym

har vicktoria en blogg? om hon har det kan du väll länka eller lägga upp en bild iallafll på hennes hår? :D

2011-02-03 @ 20:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0